Bomärkt

En blogg om hantverk och historia

En långvarig förlovning har nått sitt slut

Kategori: Allmänt

 
Det har gått några år nu sedan jag första gången kom till Janne i det lilla huset i skogens slut vid havets rand. Eller, först var det ju faktiskt Janne som kom och hälsade på mig nere i Småland!
Lite tunnare om kinderna och med Krut-hunden och Stella-hunden som sällskap vid Växjösjön våren 2012.
 
Tiden gick, årstiderna växlade. Jag skall inte ens börja räkna upp allt roligt vi varit med om, men de som hängt med här på bloggen vet att det är en hel del. En del tråkigheter också, såklart, men de bra och fina sakerna har alltid vägt över och när det varit svårigheter har Janne varit mitt stora stöd och min stora trygghet.
 
 
I år har jag inte varit så närvarande på bloggen, men förhoppningsvis kommer jag ikapp snart efter helgen som var. I lördags var det nämligen dags för slutet på en långvarig förlovning!
 
I de allra närmastes närvaro blev vi lördagen 9/7 2016 man och hustru på Gräsö Gård. Foto: Jessica Lycke
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: