Bomärkt

En blogg om hantverk och historia

Hemslöjden i Östhammar

Kategori: Allmänt, Hantverk

Sedan ett tag tillbaka kan man hitta Grävlings Naturprodukter, d.v.s. Janne och mig, på Hemslöjden i Östhammar, något vi såklart är väldigt stolta och glada över. 
Det är en fantastiskt inspierarande butik, vackert inrymd i gamla brandstationen vid hamnen i Östhammar. Jag passade på att ta lite foton idag, när jag var inne och jobbade. 
De flesta av de vackra föremålen på bilderna är till salu, för mer info och lista över samtliga hantverkare kan man gå in på föreningens hemsida: http://www.hemslojdenosthammar.se/ eller besöka butiken som vintertid har öppet fredagar och lördagar. 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2014-11-10 | 21:59:59
    Bloggadress: http://parlstickare.dreamwidth.org/

    Fy vad fuskigt att de inte har någon webshop. Fast det kanske är tur också, i alla fall för plånboken.

    Svar: Visst är det många fina grejer! Grytlapparna med höstmotiv samt med chilipeppar norpade jag, de fick bli farsdags-present i söndags. Kul att höra ifrån dig igen! Du hade fått en väldigt cool väska måste jag säga!
    Bomärkt

Kommentera inlägget här: